tag:blogger.com,1999:blog-8143363426173973044.post6638350782171592870..comments2022-03-03T06:05:48.753+01:00Comments on O Japonsku, anime, manze atd...: Anime zima/winter 2013 - co budu sledovatmcdvojkahttp://www.blogger.com/profile/14235435947280508076noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-8143363426173973044.post-81161272745479971712013-04-26T12:54:54.315+02:002013-04-26T12:54:54.315+02:00Nu jestli ted potrebujes prijemne az pohadkove ser...Nu jestli ted potrebujes prijemne az pohadkove serialy, tak to ti asi nemuzu doporucit Shingeki no Kyoujin. Naprosto uzasny, podle vseho i velkorozpoctovy serial, ktery je ovsem hodne drsny. Aspon v prvnich trech dilech. Rekneme duchem mi to pripomina Claymore a tak. Nicmene az na to bude nalada, rozhodne doporucuji neprehlednout!!!<br /><br />Z ostatnich anime co ted vychazeji a jsem ochoten doporucit:<br /><br />To aru kagaku no Railgun 2 - kdo zna prvni serii ten vi, kdo nezna tak at bez prvni serie to nezkousi ;)<br /><br />Oreno imouto ga konnani kawaii wake ga nai 2 - prvni dil slabsi, ale pak se to, zda se, pekne rozjelo. Opet jako u Railgunu - znalost prvni serie nutna.<br /><br />Suisei no Gargantia - hmm, nedokazu si vzpomenout, k cemu jsem to chtel prirovnat, ale je to zatim fajny pribeh o tom, jak lidstvo kdysi opustilo planetu, ktera kvuli slunci zamrzla. V budoucnosti ve vesmiru bojuje s nejakymi divnymi tvory a behem bitvy se jeden z vojaku se svym mechem dostane zpet na zemi - a zjisti, ze tam stale ziji lide, shromazdeni na velkych flotilach, protoze zeme je cela pod vodou. A uci se, ze v zivote je vic nez jen valka...<br />K cemu to prirovnat nevim. Eureka? Mozna ten Macross spin-off, o tom jak taky pilot ztroskota na ostrove? V kazdem pripade moc prijemny serial.<br /><br />Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru - tohle me chytlo za srdce. Hrdina je cynik jak se patri, hrdinka je chytra az hruza a zaroven takova su-cool. (pokud nevite co je su-cool, tak viz napr. http://www.tsunamichannel.com/index.php?date=2005-11-27&comic=LovSit :D ) A treti postava obycejne holky je taky moc fajn, v zasade zadna postava tam neni az tak prvoplanovite blba nebo plocha - vsichni maji svuj uhel pohledu, jen hlavni hrdinove maji nazory hodne odlisne od vetsiny spoluzaku :) Doporucuji.<br /><br />a to je asi vse. Jeste koukam co se vyvina z Aku Hana, musel jsem dropnout Valvrave the Liberator, protoze me to hrozne urazi stupidnim chovanim postav, stejne jako Devil Survivor 2 (ten jeste vic, jestli to vubec jde). Crime Edge nejak nedokazal vtahnout a Arata Kangatari musi jeste ukazat, zda je schopen neceho vic nez prumerneho pribehu a postav.<br />A Hataraku Maou-sama je fajny, ale jen mirnoucce nadprumerny serial, ktery me zatim hlavne bavi kontrastem, jaky postavy zazivaji po prichodu do Japonska.<br />Nekumahttps://www.blogger.com/profile/15654096049808990510noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8143363426173973044.post-58922620348309502562013-04-23T19:08:06.226+02:002013-04-23T19:08:06.226+02:00Ahoj, díky za moc pěkné shrnutí sezóny. Sice anime...Ahoj, díky za moc pěkné shrnutí sezóny. Sice anime jsem nepřestala sledovat a dokonce jsem i pár věcí, co zmiňuješ, viděla, ale bohužel jsem neměla sílu psát blog. Osobní život během posledního půl roku je jedna podpásovka za druhou a bere mi to veškerou energii :-( Ale asi už je na čase začít zkusit zas tak nějak normálně žít... <br /><br />Jinak tady dávám malý přehled toho, co jsem zatím viděla nebo alespoň zkusila:<br />Zetsuen no Tempest - naprosto super, souhlasím s tvým hodnocením. Všem doporučuju. <br /><br />Psycho-pass - rozhodně nadprůměrný seriál. Super myšlenka na zápletku. Dává velký prostor k zamyšlení... Skvělý konec, který dává prostor pro pokračování, ale zároveň děj seriálu je uzavřen.<br /><br />Chihayafuru 2 - sleduju a jsem nadšená. Drží si to úroveň první sezóny a to i přes to, že teď je to daleko víc zaměřené na jednotlivé zápasy... Takže zatím rozhodně doporučuju. <br /><br />Maou Yuusha - rozkoukáno. Není to špatné, ale přesně, už v osmém dílu mi přišlo, že je tam spousta nevyužitého potenciálu. <br /><br />Kotoura-san - dropnuto. Už toho začalo být na mě moc, když i její vlastní dědeček ji harasil... zkrátka blbost. <br /><br />Ráda bych ještě aspoň zkusila Zettai Karen Children Unlimited a na tvé doporučení zkusím určitě Magi. Teď potřebuju nějaké pěkné pohádky jako sůl... <br /> <br /><br /><br />mcdvojkahttps://www.blogger.com/profile/14235435947280508076noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8143363426173973044.post-64348579984001805962013-04-03T15:04:03.003+02:002013-04-03T15:04:03.003+02:00Tak to vypada, ze sledovat budes v lepsim pripade ... Tak to vypada, ze sledovat budes v lepsim pripade az jarni sezonu :) Toz ja tu napisu aspon hodnoceni podzim/zima sezony, co jsem aspon videl:<br /><br /> Maou Yuusha... - prijemny serial, ktery ale zdaleka nebyl vyuzit tak, jak to rozehrali. Prislo mi, ze to bylo uspechane, aby se to do 12ti dilu veslo. Kez by to melo 24 dilu a mohli se autori lepe rozepsat.<br /><br /> Robotic Notes - Az na ten roboticky konec moc prijemny serial, ktery navic velmi pekne zmenil ton a naladu uprostred serialu, cimz pripravil mensi sok. Rozhodne jsem tohle po uvodnich dilech necekal.<br /><br /> Magi - pekna dobrodruzna pohadka, jakych ted uz moc neni. Vetsina dilu utekla hrozne rychle, ze se zdaly spise 10ti minutove. Pomerne casto ale nektere veci natahovali mezi dily, ale pokud koukate na serial najednou, tak to vnimat imho nebudete. Hlavni hrdina Alladin by se mohl trochu vzmuzit, ale Sindbad a Margiana jsou *.* :)<br /><br /> Psycho-pass - pekny kyberpunk, ktery nicmene trpel trochu kolisanim rytmu podani pribehu a ponekud ne uplne zvladnutou posledni ctvrtinou. Nicmene celkovy pocit to nechava nekde blizko urovne Ghost in the Shell vcetne onoho zaveru ve stylu "neco konci, neco zacina, zivot jde dal".<br /><br /> Kotoura-san - erm.. miluji espery, ale tohle je slabota. Ma to obcas pekne scenky, celkove ale nic moc. Neurazi, ale rozhodne nenadchne.<br /><br /> Sakurasou no Pet no Kanojo - velmi pekna skolni komedie/romantika s kupodivu i silnym tematem jak se vyrovnat s tim, ze vase usilovna prace nedojde oceneni, zatimco vedle vse jde samo od sebe. I ecchi, kterym je hlavne zacatek prolozeny, je tak nejak mnohem lepe podane nez byva bezne, vyzniva vice z charakteristiky postav nez klasicke vystrceni poprsi do publika ;) Jedno z mych top.<br /><br /> Zettai Karen Children Unlimited - ac lehce slabsi nez puvodni serial, porad je to pekny serial. Mene komedialni nez puvodni serie, ale hlavni hrdinove byli dostatecne zajimavi, aby tempo udrzeli. Nevim ale, jak zaujme bez znalosti predchozi serie.<br /><br /> Zetsuen no Tempest - moc pekny serial, velmi dobre vymysleny pribeh i britke dialogy. Zaver ve me zanechal rozporuplne pocity (hlavne pribeh kolem Aiky), nicmene druha polovina zaverecneho dilu to vcelku napravilo. Byla by skoda toto dilo minout.<br /><br /> Ixion saga DT - prasteny az uchylny humor, ale imho to ma v tomhle zanru solidni kvality. Chce to byt v nalade na takovy serial, ovsem provedeni a obzvlaste ending song me dokazalo hodne rozesmat. Jeste jsem to nedokoukal, ale mam to postupne v planu.<br /><br /> Dalsi veci uz nijak nezaujaly, nebo primo urazely. Zklamanim pro me nakonec byl Jojo, Sasami-san@gambarani jsem dropnul. Mozna lehce za zminku stoji Vividred, pres pocatecni obavu z dalsich Strike Witch to nebylo tak prehnane, ovsem neslo se to v podobnem duchu.<br /><br />Z veci ktere jeste bezi doporucuji samozrejme Chihayafuru 2 a Space Brothers :)<br /><br />Howgh :)Nekumahttps://www.blogger.com/profile/15654096049808990510noreply@blogger.com