neděle 13. června 2010

Flow

Málokterá kapela, co znám, má na kontě tolik známých openingů nebo endingů jako Flow. Jejich diskografie se více zkládá ze singlů než z alb, ale o to víc je to hitovka za hitovkou.. Tak tady jsou nejznámější...

První co jsem od nich slyšela byl samozřejmě opening z Naruta:

Jejich opening k Naruto Shippuuden mě ale dostal natolik, že jsem si je zkrátka musela sehnat.

Když jsem sledovala Eureku, tak i přesto, že to není můj styl hudby, jsem si i pobrukovala další jejich opening:

A kdo se zajímá o Anime určitě taky zná Code Geass, ke kterýmu taky udělali opening:

Naruto tvůrci si je fakt asi oblíbili. Tady je ještě osmý OP k Narutovi:

No a na závěr méně známá věc....


Jinak více informací včetně přehledu, kde která písnička byla použita najdete na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flow_(band)

A tady z této adresy se to dá dobře všechno nasosat...
http://visual-keibands.blogspot.com/2009/07/flow-discography.html

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...