neděle 27. května 2012

Anime jaro/spring 2012 - co budu sledovat

Takhle velké zpoždění jsem ještě při psaní o další sezóně neměla. Jarní sezóna je už dávno v plném proudu a já jsem prozatím neviděla žádný z nových titulů kromě Tsuritama, ale i z toho jsem viděla jen první dva díly. Zkrátka je to s mnou špatný ve všech ohledech.

Vím, že většina lidí už tyhle věci má dávno rozkoukáno,ale stejně sem na blog napíšu své očekávání od jednotlivých titulů, abych si mohla porovnávat své dojmy před a po.

ZETMAN

Žánry: Action, Drama, Horror, Romance, Sci-Fi, Supernatural, Seinen
Předloha: Zetman (manga)

Mangu Zetman už mám na listu "plan to read" velice dlouho, ale ještě nebyl čas se do toho začíst. Na MAL je maga hodnocená vysoko. Kolem 8, ale anime má teď, v polovině sezóny hodnocení jen 7,5. Takže jako obvykle anime adaptace zaostává za předlohou... No ale to nevadí. Na mangu nebudu mít ještě dlouho čas, takže se spokojím aspoň s tímhle. Už mi chybí pořádná dávka krve a násilí a podle popisků bude toho anime plné :-)


KUROKO NO BASKET

Žánry: Comedy, School, Shounen, Sports
Předloha: Kuroko no Basket (manga)

Normálně na sportovní anime vůbec nejsem, ale občas prostě nějaké zkusím. Naposled mě mile překvapilo anime Moshidora. Kuroko no Basket má nečekaně dobré hodnocení na MAL - 8,4 v polovině sezóny je hodně dobré skóre. Ještě překvapivější je, že manga má hodnocení "jen" 8,1, takže asi zabralo, že v anime ze všech basketbalistů udělali prvotřídní bišíky, jinak si to neumím vysvětlit :-D. Každopádně díky těmhle hodnocením to prostě musím zkusit a zjistit, co tohle anime dělá tak dobré. 


TASOGARE OTOME X AMNESIA

Žánry: Mystery, Horror, Romance, School, Shounen, Supernatural
Tasogare Otome x Amnesia (manga)

Hodnocení tohoto počinu není nijak valné, ale já zkrátka mám slabost pro duchařské příběhy. Takže si tohle anime rozhodně nesmím nechat ujít i když jsem si vědoma, že to nejspíš bude zas jedno z řady průměrných seriálů na stokrát omílané téma: Jen jeden člověk může ducha vidět a prostě "musí" mu pomoci.  Tady se to navíc odehrává na školní půdě, takže samozřejmě se do toho připlete i školní klub pro paranormální aktivity - prostě věci, co už byly ve sto dalších seriálech...ale stále mě to zajímá. Obzvlášť když manga předloha je dobře hodnocená.


JORMUNGAND

Žánry: Action, Adventure, Seinen
Předloha: Jormungand (manga)

Konečně něco, co se dá považovat za poměrně originální téma. Anime o dealerce zbaní, co má svou ochranku složenou z dětských vojáků... to zní pro mě velice zajímavě. Otázka je, co s tímto námětem udělají. Odhaduju, že každý z nich bude mít svůji "strašně temnou" a "strašně smutnou" minulost plnou vražd rodičů a jiných hrůz... noo, ale bude tam krev a akce, takže rozhodně si to nesmím nechat ujít :-)


SAKAMICHI NO APOLLON

Žánry: Drama, Historical, Romance, School, Slice of Life, Josei
Předloha: Sakamichi no Apollon (manga)

Normálně bych o tohle anime asi ani nezavadila. Jsem už přejedená romancí a slice of life anime je tu taky až až. Ale na twitteru mi ho doporučil ledman, takže jsem si zkusila přečíst pár recenzí a ono to vypadá celkově velice dobře. I podle hodnocení na MAL to bude nadprůměrná záležitost, takže rozhodně zkusím. Jazz mám ráda a třeba to nebude tak přeslazený, jak jsem se ze začátku bála.


TSURITAMA

 
Žánry: Sci-Fi, Shounen
Předloha: žádná známá

Tohle anime jsem zkusila sledovat cca před měsícem na základě jedné recenze. Zařadila jsem si ho hned do kolonky WTFanime. Protože ze začátku téměř nic nedává smysl a jak ubýval čas na sledování, tak jsem i zapomněla na to, že tuhle věci vlastně už sleduju :-D takže je to poměrně rychle zapomenutelná záležitost, která nijak zvlášť nenapíná. Ale viděla jsem jen asi první dva (nebo tři?) díly, takže ještě tomu šanci dám.


EUREKA SEVEN AO

Žánry: Action, Adventure, Drama, Mecha, Sci-Fi
Předloha:  Eureka Seven AO (manga)

Kdysy dávno jsem viděla původní Eureku Seven. Začátek mě hodně bavil, pak to bylo až moc přeslazené, ale tak nějak jsem zvědavá, jak to s těma dvěma hlavními hrdiny vlastně dopadlo. Zkusím tedy sledovat i tenhle sequel. Hodnocení to nemá vůbec špatný, takže třeba mě to i bude bavit.


Sečteno, podtrženo...

Takhle sezóna není nic moc...na žádný z nových titulů se vyloženě netěším. Jediné, co očekávám, že bude stát za to, je druhá část Fate/Zero.

Možná i zkusím sledovat Kimi to Boku 2, i když pokaždý, když nějaký díl, nadávám, jak je to prvoplánovitý a krutě nereálný, ale stejně jsem zkouknula celou první řadu a přečtla všechny přeložené díly mangy :-D

Když už jsme u té mangy... asi před rokem jsem zkoušela číst manga předlohu k Nazo no Kanojo (Mysterious Girlfriend X) a poměrně jsem se u toho bavilo. Zvládla jsem přečíst všech asi 50 přeložených kapitol...ale pak, jak došel překlad už jsem nějak nečekala na nové díly. Ovšem vidět tuhle záležitost zfilmovanou nemusím.

Troju jiná situace byla s mangou Sankarea. Téma znělo velice zajímavě, takže jsem to zkusila. Jenže ono o zombie toho tam moc není. Manga byla jen plná fanservisu pro kluky a vše se točilo kolem milostných pletek a harému hlavního hrdiny. Zkrátka nuda a dropnula jsem to asi po 10ti kapitolách.

3 komentáře:

  1. Esli mohu okomentovat co jsem videl, tak:

    Zetman - hodne libi a to i vcetne kresby, ktera hodne lidi, zvyklych na prelestenou queens blade, odrazuje. Je to navrat k takovym starsim serialum s temnym pribehem a k tomu padnoucim hrdinum. Snad to nepokazi.

    Tasogare Otome... Hmmm, nejsem si jist, nakolik se to bude libit holkam, preci jen je tam hodne fanservisu (duch je koneckoncu holka). Ale ma to prijemne ducharske naznaky a dily 6-7 byly hodne fajne. Ale spise oddychovka.

    Jormundgand - Hmm, je tam jen jeden detsky vojak, vedouci slecinka je taky nejak kolem dvacitky jinak je to v celku stara parta. Ale skvela. Stylem je to blizko Black Lagoon. A zadne rozebirky krome toho detskeho vojacka nejsou - koneckoncu treba cca 50tilety ostrelovac nebude emocionalni posuk :) Hodne doporucuju.

    Sakamichi no Apollon - uz jsem komentoval, vyborne, jen pro tebe mozna sladci nez bys chtela :)

    Eureka AO - fajne, jen moc detske. :)

    Ze sportovnich se mi libi teda vic Knights in the Area, ale ja jsem fanda fotbalu, takze to je mozna tim :) Doporucil bych ale zkusit Space Brother a Mouretsu Pirates, oboji je velmi fajne a lepsi nez vetsina ostatniho anime (i kdyz to mozna neni tak tezke :) )

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, že můžeš komentovat. A ráda vidím, že věci, které jsem si vytipovala hodnotíš kladně. Mám se to na co těšít. Sice jsem dnes napsala tenhle článek, ale ještě jsem nic nestihla zkouknout. Ale první díly už jsou stažené :-)

    Ke Knight in the Area... jak to podat...fotbal je mi ze sportů asi taky nejbližší, ale Knight mě ohromně zklamal. Tak ubohou počáteční zápletku jsem fakt nečekala. Absolutně nesnáším témata ala dárcovství orgánů atd., takže jakmile na tohle došlo, anime pro mě zkončilo.

    O Space Brother jsem hodně uvažovala, ale vzhledem k mým celoživotním(a obzvláště letošním) failům, si nejsem jistá, jestli chci sledovat podobného loosera jako jsem já :-D

    I o Mouretsu Pirates jsem uvažovala a když to i doporučuješ, tak asi první díl zkusím. Sice mě trochu odrazuje, že hlavní postavy jsou dvě holky a bojím se přehnaného fanservisu, ale jestli to bude v mezích, může to být zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. K Mouretsu Pirates - to je prave dalsi serial ktery desne klame. Taky jsem cekal fanservice, ale neni tam, resp. zadne ecchi zabery na kalhotky a podobne veci. Obcas se to vyskytne (polibek dvou divek a divka ve svatebnich satech), ale toho je tak cca 1 % z obsahu.
    Neni tam ani nejaka prehnana lovestory a reseni silenych emocnich mindraku (hlavni hrdinka je schopna rychlych a raznych, pritom celkem logickych rozhodnuti), sci ve slove scifi tam taky hraje roli, jak se skolni jachtarsky klub dostak k pirateni je taky pekne vysvetleno i to, jak pirati, ci spise korzari, v zasade jsou legalni bussiness....

    Zkratka Mouretsu Pirates je zabavny dobrodruzny scifi serial :)
    Mimochodem pokud budes chtit muzu ti dat pristup na svoje ftpko kde to mam uz vse postahovane (i kdyz na vysoke skole asi s timhle problemy nemas :D)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...