úterý 11. května 2010

Beck

Včera jsem neodolala a pustila jsem si díl seriálu Back a už jsem u skejsnula na dobro. Prostě mazec. Skvělý příběh a skvělá muzika...prostě už jsem to musela dokoukat.

Je to seriál o formování kapely a hlavně o klukovi, který nikdy není do ničeho zapálený dokud právě nepozná hru na kytaru. Mangu jsem tedy zatím nečetla, ale zkouknula jsem si konec a musím říct, že manga má pro mě daleko lepší konec...ale zas v anime je úzasná muzika... Defakto nemusím tady ani nic psát o příběhu, podívejte se na videa a dozvíte se o čem to je sami :-)

Opennig
kapela: Beat Crusaders
song: Hit in the USA

A pak písnička co zazněla na konci seriálu. Existuje nespočet verzí.Original je nejspíš co jsem našala od 10-feet. Ale v anime ji zpívá někdo jiný. Někdo jiný ji taky zpívá v anglickém dabingu anime...ale já si oblíbila japonskou verzi se silným přízvukem hlavně pro ten skvělý hlas.

Americká verze je tady. Doporučuju si přečíst pod tím komentáře.

Tady tahle trochu rve uší, páč ten japonec má silný přízvuk...ale ten hlas...myslím si, že je fakt lepší než ten amík.
tady pro porovnání anglická verze. ta zas myslím je lepší než japonská...

Tak a tady ještě na závěr hodně spoilovací videa s taky pěknou písničkou... opět tady je japonská verze:
a tady americká

Tady malý duet. Ten je rozhodně lepší v japonské verzy než anglické...
tady je anglická verze:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...