neděle 17. dubna 2011

Baka to Test to Shoukanjuu Matsuri

ANIME
Žánry: Comedy, School, Super Power 


Tohle OVA na mne zanechalo takový dojem, že o něm musím semka písnout pár řádků. Už hodně dlouho jsem se neřechtala od začátku až do konce. OVA Baka to Test mě ale dokázalo rozesmát už v během prvních pár vteřin a smích mě neopustil až do konce.


OVA je rozdělené do dvou částí a při troše kritiky.... první díl byla série starých známých omýlaných vtípků, akorát na téma školní festival. Jenže Baka to Test běželo před rokem, takže ani opakovaný vtip po roce neuškodí a pobaví.

Ovšem druhý díl byl něco jako maximální upgrade. Těžko se to popisuje. Prostě staré vtípky byly najednou dovedeny do dokonalosti. Jinak to vyjádřit nedokážu. Téměř celý díl se odehrával souboj summonů....jenže autoři vymysleli nové a ještě směšnějsí cesty našich Baka k výhře... takže jsem se chlámala tak 10x víc než u prvního dílu. Zkrátka Baka to Test to Shoukanjou je moje nejoblíbenější komedie a všem doporučuju i tohle OVA. Dávám mu totiž 10 z 10. Je to 100% Baka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...