pátek 30. září 2011

Anime podzim/fall 2011 - co budu sledovat

Tak s psaním na blog je to horší a horší. Jsem před prázdninama měla iluze, že si na něj najdu čas a místo toho jsem lítala všude možně a nebo nebyla chuť tvořit. Teď ale začíná nová sezóna a já se na ni nezačnu dívat, dokud si nenapíšu, co vlastně od ní čekám. Po roce se ukázalo, že je to opravdu zábava sledovat po sezóně jak se moje očekávání vyplnili nebo co totálně zklamalo a co zas příjemně překvapilo....

Jinak je to teď trochu odbytý, ale nestíhám, tak je lepší něco než nic....

KYOUKAI SENJOU NO HORIZON

Žánry: Action, Fantasy

Hmm tak tohle vypadá na takový průměrný sci-fi. Klasická zápletka - Země zdevastovaná, kolonie taky zdevastovaná -> návrat na Zem... Ehm. připomíná mi to Galactiku, ale kdo ví, co se z toho vyklube. Asi to bude jedna velká vykradačka, ale existuje novela, která má na MAL velice nadprůměrné hodnocení (tedy sice hodnotilo jen 5 lidí, ale všem se to líbilo), takže za zkoušku to určitě stojí :-)



WORKING'!!

Žánry: Comedy

No sice jsem původně u první série prohlašovala, že se na to ani nepodívám, ale  nakonec jsem u ní skejsnula a dokonce jsem se občas i zasmála. Ta holčina, co má fóbii z kluků vytváří občas opravdu směšné situace. Jen tedy doufám, že všechny nebudou na jedno brdo. Rozhodně to ale zkusím a uvidím....očekávám takovou lehce nadprůměrnou zábavu.


BAKUMAN II


Další sequel, ale u Bakumana to vůbec nevadí. Konečně se to nebude točit jen kolem zamilovaných párečků a bude tam víc mangy :-) Zpracování první řady nezklamalo. Sice místy to mírně pokulhávalo (hlavně pozdější díly byly moc rozvleklé), ale zas některé scény byly udělány lépe než v manze. Takže rozhodně i dvojka stojí za sledování :-)


HUNTER X HUNTER (2011)


Tak tohle je legenda, kterou prostě musím sledovat. K originální verzi jsem se jestě nedostala a vzhledem k tomu, že raději mám novější kousky, myslím si, že Hunter x Hunter se mi v novém kabátě bude líbit více. Podle zvěstí HxH byl velkou inspirací (no buďme upřímní: vykradli ho) všechny pozdější shounen trháky typu Naruto, Bleach atd....  Tak jsem opravdu zvedavá v čem je originál lepší od kopii. Na dnešní dobu totiž zápletka zní fakt jak klišé. Klučina chce najít tátu a věří, že pokud se stane hunterem jako on, najde ho. Ovšem aby se stal tím vytouženým lovcem odměn, musí složit nebezpečnou a obtížnou zkoušku... No nechme toho klišé. Mé očekávání jsou veliká a jediné čeho se bojím je pro mě nelíbivý styl kresby, ale tak snad si zvyknu.


PHI BRAIN:KAMI NO PUZZLE

Žánry: Action, Game

Přemýšlím, co  mám čekat od tohoto seriálu. Manga má výborné hodnocení, ale vychází jen od dubna 2011. To je strašně málo, protože anime má ohlášených 25 epizod. Takže jsou tu dvě možnosti. Filmaři nelenili a hned se chopili "nového" tématu (budou tam fillery a animace asi bude mít šílenou kvalitu). Nebo je tu ta lepší varianta. Manga vychází jako součást propagace anime a příběh už byl napsaný dávno dopředu.  Každopádně popsaná zápletka zní dobře. Zatím se mi totiž neomrzely filmy a seriály typu. Super chytrý hrdina a "nevyřešitelná" hádanka... Nemluvě o tom, že ten týpek na obrázku je docela bišík :-) O důvod víc, proč tohle anime zkusit :-)


TAMAYURA: HITOTOSE


Usagi Drop mě poměrně naladilo na žánr slice of life. A tohle vypadá na jeden z těch příběhů. Sice téma je poměrně jiné. Holčina se přestěhuje a musí si zvykat na nové místo po smrti otce. Každopádně píšou, že ráda fotí a tak by i celé anime mohlo být z uměleckého hlediska zpracováno nějak zajímavě, neotřele. Jsem na to zvědavá. I když asi do toho vkládám plané naděje... kdo ví. Rozhodně zkusím.


CHIHAYAFURU

Žánry: Drama, Sports

Další věc u které mám smýšené pocity. Někde (zaboha si nevzpomenu kde), jsem četla, že je to něco jako Hikaru no Go akorát pro holky. Těžko říct. Ale tak na obrázku je holčina a dva bišíci a tuhle sezónu vypadají bišíci jako nedostatkové zboží, takže určitě to zkusím sledovat :-D Neuvádějí, že to je shoujo, což je potěšující. Slaďáků mám v poslední době plné zuby. Naštěstí tohle má být o holčině, která se rozhodne začít hrát starou japonskou karetní hru s názvem karuta, takže třeba tam bude i nějaké to vzrůšo v podobě karetních soubojů...no jsem zvědavá....


LAST EXILE: GINYOKU NO FAM


Kdysy dávno. Musí to být tak tři roky zpátky jsem viděla první sérii. Nebo alternatvní verzi. Docela se mi to líbilo i když co si pamatuju, konec hodně zklamal. Oboje se má odehrávat ve stejném světě, ovšem tohle má mít svůj vlastní příběh s novýma postavama a jediné co budou mít společné je, že o obou jsou letadla. Docela se těším, animace se mi u toho minulého líbila, tady snad bude ještě lepší... Ale raději opatrně. Může se z toho vyklubat blbost, která jen parazituje na známém jménu.


SHAKUGAN NO SHANA III (FINAL)


Joo tak Shanu jsem měla před lety hodně ráda. Sice závěry sérií vždy nic moc, ale u jednotlivých dílů jsem se vždy bavila. Teď už toho ale mám nakoukáno podstatně víc. Shana byla moje asi pátá anime série, co jsem kdy viděla, takže samozřejmě jsem byla nadšená ze všeho. Ovšem nikdy neuškodí oživit vzpomínky...


FATE/ZERO


Joo a úplně jsem zapomněla sem napsat tuhle lahůdku na kterou jsem zvedavá. Fate/stay night jsem sledovala, ale občas nepobírala. Fate/stay night: Unlimited Blade Works nebylo špatné. Zkusím tedy sledovat i tohle. Podle zvěstí to vypadá dobře :-)

KIMI TO BOKU

Žánry: Comedy, Drama, Romance, School, Shounen, Slice of Life

Původně jsem tuhle věc sleovat nechtěla, ale kámošky z internetu z toho byly tak nadšené, že jsem prostě musela. Ehm. je to přesně takové jaké mi to připadalo od začátku. Anime absolutně o ničem, kde je hlavní účel pobavit holky nad tím, jak se roztomilý kluci nudí :-D Jo, přesně, tohle s tagem shounen absolutně nemá nic společného. Ale tak sleduju, občas se uchechtávám nad naivitiou autorky - je to podle manga předlohy. A možná o tom napíšu i časem recenzi. :-D

MIRAI NIKKI

Žánry: Action, Mystery, Shounen, Supernatural, Psychological, Thriller
Alternativní název: The Future Diary

Vím, že tuhle sezónu jsem si toho vybrala hodně, ale jak jsem psala původní přehled ve spěchu, úplně jsem zapomněla zmínit tuhle chuťovku. OVA sice je krapet odrazující - je to děsná blbost. Ale anime je úplně jiné kafe, suprově krvavé, nápadité a ta holčina je jeden z nejúžasnějších úchyláků, co jsem v anime viděla. Jsem moc ráda, že jsem ho zkusila sledovat. Časem určitě bude recenze i když zatím nevím, jestli bude pochvalná nebo hanlivá... rozhodně ale Mirai Nikki stoji za zkoušku...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...