sobota 29. prosince 2012

Anime zima/winter 2013

Dnes jsem extrémně aktivní...takže sem na blog dávám jako upoutávku na příští sezónu tabulku a snad zítra bude i článek o tom, co plánuju sledovat :-)

Ono to půjde rychle, bohužel si tu moc věcí nevyberu :-(



Tabulka je převzatá z: http://neregate.com/blog/2012/09/12/winter-2012-2013-anime/, kde taky najdete větší verzi.

5 komentářů:

  1. Hmm, v zime to vidim zatim jen na Chihayu a pak nevim, zbytek vypada moc holcickove a ruzove...

    Zkusim urcite jeste Zettai Karen Childern spinoff, puvodni serial jsem mel rad :)

    Bakumatsu Gijinden Roman, Amnesia a OVA k serialu Hyouka - to jsou zbyvajici, co podle popisu me lakaji zkouknout.
    Zbytek je otresny, to necham mladym a nevybourenym, treba Ledmanovi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Amnesii skrtam, dam tomu jeste jeden dil, ale to je tak klasicke shoujo, ze uz ani klasictejsi byt nemuze. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Vyslo uz dost anime abych pokracoval ve svem monologu :) Z toho co jsem videl tak:

    Muzu doporucit -
    Bokuno Imouto wa Osaka Kan - aspon pro ty, koho bavi porovnavani rozdilu mezi chovanim lidi v Tokiu a Osace. Vzdy vzpominam na Gregovy prednasky :)
    Maoyuu Maou Yuusha - vubec nic jsem od tohodle serialu necekal. Dostal jsem dalsi Spice and Wolf. Hlavni postavy jsou sice teenage na rozdil od Holo a Lawrence, ale jinak je to stejne skvele.
    Zettai Karen Childern: Hyoubou Kyouske - sice zmenili kresbu, ale jinak Hyoubu je porad prvotridni hajzl a akci serial nesetri.
    Tamako Market - tady si troufam odhadnout, ze to stejne dobre bude i v dalsich dilech, ale uz jen svym nafoukanym ptakem me to dostalo. Je to stylem mezi Hyoukou a K-On!
    Chihaya 2 - no, bal jsem se, ale podle vseho to nezkazili. Hura!

    Mozne prekvapeni:
    Hakkenden: Touhou Hakken Ibun - prvni dil vypada zajimave, ale snadno se to muze zvrtnout v nudu. Uvidime

    Okamzite odradilo:
    Amnesia, Love Live!, Puchimas (a to jsem mel rad Idolmaster) a zbytek ruzickovych romanci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. V článku jsem slibovala, že "zítra" udělám přehled. Klasicky mi plány nevyšly a není čas na blog a ani na anime. Zatím jsem nic nového tedy neviděla, ale snad se to zlepší.

    Každopdáně díky za doporučení. Určitě něco z nich zkusím :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...