sobota 6. března 2010

Personalizace aplikací

Tak dnes jsem si trochu hrála s Firefox Personas a tady je výsledek (to vpravo je moje Miranda) :

 

Jako personas jsem zvolila nakonec abstraktní téma: Yelow Curve ,i když vím že se mi to moc k Mirandě nehodí. Zkrátka mám náladu na něco veselého.

Každopádně hodně moc jsem váhala jestli nakonec nemám zvolit střízlivější: Orquideas

 
(tady zas mám vlevo winamp se skinem Enkera )
A nebo mít stejnou personas jako mám v linuxu: Dreamscene 

Zkrátka bylo to pro mne těžké dilema...

Jinak jestli si všimnete, mám některé záložky ve firefoxu mírně zabarvené (je to vidět hlavně na první fotce). To dělá plugin: Chroma Tabs

Pak jsem taky hledala nějaký pěkný styl pro facebook co by se mi k tomu hodil, ale bohužel jsem na žádný obstojný nenarazila. Pokud někdo znáte nějaký pěkný, dejte vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...