pátek 13. srpna 2010

Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi

ANIME
Předloha: Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi (novela)
Žánry: Comedy, Parody, Romance

Tohle anime jsem vůbec ze začátku neměla zájem sledovat. Prostě vypadalo to na prachobyčejný epizodický fanservis. Jenže pak jsem si přečetla jednu poměrně pozitivní recenzy prvního dílu a rozhodla jsem se, že to taky zkusím. Nyní po sedmi dílech jsou moje pocity smíšené. První dva díly jsem se sice královsky bavila, ale třetí a čtvrtý díl tuhle sérii téměř pro mě pohřbily. Od pátého dílu se sice zas něco pro mě zajímavého děje, ale už to není tak zábavné jako první dva. 

Ryouko

 Ringo

Takže o čem je řeč. V překladu název by měl znamenat něco jako Ookami-san a sedm jejích kamarádů nebo tak nějak. Ryouko Ookami je hlavní hrdinkou tohohle celého pohádkově laděného příběhu. Proč říkám pohádkově? Hlavní postavy totiž nápadně připomínají postavy z klasických pohádek a i samotné anime má svou vypravěčku, která začíná téměř v pohádkovém duchu. Ryouko je ztělesněním vlčice. Její nejlepší kamarádka Ringo Akai zas jako by z oka vypadla červené karkůlce.

 Ryoushi

A co by to bylo za pohádku o červené karkůlce bez myslivce? Tím může být Ryoushi Morino. Ovšem tady je tak všechno trochu postavené na hlavu. Nejen že Červená Karkůlka kamarádí s Vlčicí. Ale náš pan myslivec je největší stydlín, co svět kdy zažil. Doslova má fobii z toho, že se na něj někdo dívá :-D A teď si představte situaci, kdy se chce Ryoushi po japonském způsobu vyznat z lásky k Ryouko :-D :-D Zkrátka během prvního dílu jsem umírala smíchy.

 Ryoushi na vstupním pohovoru :-D

Ryouko a Ringo jsou členky klubu, který je určení k tomu, aby pomáhal studentům řešit jejich problémy. Klub je to poměrně záslužný a občas řeší i poměrně nebezpečné situace. Ovšem Ryouko není jen tak ledajaká vlčice. Umí se i pořádně prát. Přesněji boxovat. A ještě k tomu má vychytané boxovací rukavičky, které dávají cosi jako elektrošoky. Zkrátka tahle holka málokdy potřebuje pomoci. Přesto občas se takové situace vyskytnou. A tady přichází na řadu Ryoushi, který touží získat její přízeň. Umí totiž být extrémně nenápadný, téměř neviditelný a k tomu výborně střílí z praku. Takže je ideální jako týpek do zálohy.

Přísná asistentka, služtička, Ringo a zženštělý vůdce klubu

První dva díly jsou tedy ve jménu tvoření nového týmu. Ryouko, Ringo a Ryoushi a člověk se opravdu baví. Hlavně Ryoushi je se svou stydlivostí kouzelný. Ryouko je typická tsundere postava. V diskusích na internetu dokonce padají přívlastky druhá tsundere královna hned po Misace Mikoto z To Aru Kagaku no Railgun. No a Ringo zas je ztělesněná Loli postava, která je zas výborná na plánování a je ze všech asi nejrozumnější. 

Vůdcem klubu je téměř zženštělý chlapeček, co se rád převléká za holku. Má k ruce typicky učitelsky přísný typ asistentky. Dále je tam místní vynálezkyně ala dobrá čarodějka. Potom tam je hočina typu služtička/popelka. Noo už nám zbývá holčina ala ošklivé kačátko a její princ. A všichni jsou samozřejmě neuvěřitelně střelení :-D

Bývalé ošklivé kačátko a její princ, podpantoflák :-D

Jak už jsem psala výše. Třetí a čtvrtý díl se věnují párečku kačátko&princ a  popelce. Sice ukazují jejich minulost, ale bohužel díky praštěné zámince a s nudným dějem, který rádoby měl brnkat na city, se mi díly vůbec nelíbily. S pátou epizodou se to ale lepší. K mému velkému překvapení jsem začala nabývat dojmu, že za tím vším krásným pohádkovým se skrývá nějaká ošklivá záležitost, která všechny spojuje. Minimálně Ryouko má velice bolestivou vzpomínku. Zkrátka jsem zvědavá, jak to bude dál. Jestli to bude jen povrchní zábava plná lolitek a moe věcí něbo za tím vším budou i hluboké myšlenky. 

Hodná čarodějka :-)

Ještě musím zmínit pátý díl. Nevím jestli to byl úmysl. Ale já v tomhle dílu vidím jasný odkaz na Crows Zero II :-)

Komu bych anime doporučila? Noo asi jen anime nadšencům a těm, kteří si potrpí na tsundere holčiny, lolitky a fanservis s nima. 


Já tohle anime ale sleduji z jiného důvodu. Absolutně mě dostal Ryoushi. Neříkám, že při pohledu na něj slintám... to ne...ale z nějakého těžko definovatelného důvodu mi jeho stydlivost přijde strašně roztomilá...:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...