středa 5. října 2011

Level E

ANIME
Předloha: Level E (manga)
Autor předlohy: Togashi, Yoshihiro (autor mimo jiné také mangy Hunter x Hunter)
Žánry: Comedy, Sci-Fi, Shounen

Tak tomuto říkám hyperaktivita z nedostatku spánku (spala jsem na dnešek jen 3,5 hodiny a to ještě k tomu v součtu). Nechce se mi pracovat, nechce se mi spát, nechce se mi nic sledovat a jen mi hlavu brázdí šílené myšlenky. Takže se vrhnu dnes ještě na recenzi na Level E, kde je naštěstí hlavní "hrdina" ještě šílenější než já :-D

Seznamte se, jeho veličenstvo princ Baka Ki El Dogra :-D

Žil byl jeden princ. A nebyl to ledajaký princ. Byl to princ galaktického království a kdoví čeho ještě. A tohle naše princátko bylo chytré. Bylo chytré tak moc, až se mu vše zdálo nudné a nechtělo se mu plnit státnické povinnosti, proto uteklo na Zemi a všechny začalo vodit za nos :-D Přesně takhle nějak by se dalo shrnout Level E.

 Princ ví, jak překvapit své spolubydlící (v pravo)....
Je to jedna z největších úleťáren v dobrém slova smyslu, co jsem kdy viděla. Princ s příhodným jménem Baka Ki El Dogra je naprosto úžasnej. Je dokonalej ve všech ohledech. Od jeho vzhledu kdy vypadá přímo megabišíkovitě (tak moc, až si ho spletete s holkou), přes jeho smysl pro humor (rád lidi kolem sebe mučí) a genialitu, až po jeho zálibu ve zpěvu (to jen jeho zálibu v mučení potvrzuje). No jakmile ho poznáte, prostě si ho zamilujete :-)

 ...rozbité okno je ta nejmenší nepříjemnost....

Ze všech nejvíc ho "miluje" jeho osobní strážce (=něco jako jeho chůva a dozorce v jednom). Dokonce natolik, že by ho samou láskou nejraději zadusil nebo ještě lépe zastřelil nebo rozčvrtil :-D  (Tenhle týpek ho  prostě nenávidí a má proč. Díky jeho útěku na Zem hrozí snad galaktická válka atd. atd. + milý princ si pro něj vždy vymyslí "zajímavé" úkoly s nejvyšší prioritou :-D)

 Nejvěrnější princův ctitel - jeho osobní strážce (dozorce)....

Dále našeho Baka Prince zbožňuje jeho spolubydlící (hráč středoškolského baseballového týmu) a to dokonce natolik, že ho nechá u sebe v bytě bydlet zdarma a ještě mu půjčuje své oblečení (Princ se k němu prostě nakvartýroval a vše mu znárodnil :-D). 

Musím také zmínit věrné fanoušky jeho zpěvu. Partičku dětí ze základky kteří od Prince dokonce dostanou dárečky v podobě úžasných super oblečků a pobytu na herní planetě zdarma :-D. A na závěr samozřejmě nesmím zapomenout na všechny mimozemšťany, co žijí na Zemi. Ti přeci jsou k němu "přátelští" už sami o sobě....

 Všichni mají prince rádi od dětí až po přátelské mimozemšťany....

Level E je výboré a vtipné anime, které ale není pro každého. Ne všichni dokáží strávit nakládačku Princova humoru :-D Celá série se skládá z jednotlivých příběhů, které vždy dají na několik epizod (obvykle dvě nebo tři) a spojuje jediná osoba: náš Baka Princ (vždy tahá za nitky nebo ten příběh vypráví a nebo je přímým aktérem).

Mně osobně se nejvíc líbila první část a pak závěr anime. To, jak na každého jednou dojde a to i na Prince bylo suprově vymyšleno. Řechtala jsem se (smíchem se to už nazvat nedá) u toho opravdu hodně moc. Velice zajímavé byly i epizody, kde se popisovaly příhody nějakého druhu mimozemšťanů na Zemi - někdy dokonce vedly k zamyšlení (a to teď smrtelně vážně.... :-D). Za nejslabší jsem považovala epizody s "Color Rangers" (to je ta partička školáků), ale i o nich musím  říct, že jsem jim přišla na chuť a dobře se u toho bavila.

 a princ je prostě mírumilovný mimozemšťan co má rád zvířátka.... :-D

Co se týče animace, tak nemám co vytknout. Vyjímeně se mi líbilo i zakomponování 3D prvků do 2D animace. Do těch bláznivých scén se i ten šílený kontrast 2D a 3D hodil a vypadalo to ještě víc úleťácky (opět pro mě v dobrém smyslu). Design postav velice povedný. Jistý Itsuko Takeda výborně doladil to, co se mi nelíbilo na kresbě od Tagashiho. Styl kresby je svěží a poměrně realistický. Tak nějak si přestavuju, že by to v anime v dnešní době mělo vypadat (teď tedy mýslím to 2D, stále ještě nejsem velká faninka 3D v anime). 

Za zmínku také stojí hudba. OP a ED se staly mými oblíbenými songy, které ještě teď pravidelně poslouchám a dokonce i samotná animace OP a ED stojí za zmínku. Výborně provedeno, výborně stylizováno a skvělý nápad na téma ED :-)

Protože jsem se královsky bavila téměř celou dobu, dávám LEVEL E  9 z 10 a vůbec ničeho nelituju. Ovšem netvrdím, že i vám se to bude tak moc líbit. Level E je těžko pobratelná věc, která se velice snadno dá označit za blbost a přitom je to naprosto geniální záležitost (tedy alespoň já si to myslím...:-) )

 Tomuhle "zpěvu" se prostě odolat nedá....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...