pátek 25. listopadu 2011

Tak se mi blog trochu zazelenal.....:-)

Po delší době jsem se dokopala si změnit hlavičku blogu....původně jsem chtěla jen na ten ostnatý drát přidat ty své dvě oblíbené berušky...

Jenže pořád tomu něco chybělo...tak jsem kreslila a kreslila... až jsem tam přidala i trávu :-D Tedy, žádné extra umělecké dílo to není a asi mi za chvilku poleze na nervy, ale změna je změna a teď prostě se mi to hodí k náladě. Aspoň něco je tu barevné, když venku je hnusně.

Tady je ještě vzpomínka na starý obrázek...
Noo byl krapet decentnější, ale měl špatnou kvalitu. Kdysi dávno to bylo provizorní řešení a zůstalo tam skoro 2 roky, takže je čas jít dál...


A jestli někdo má nějaké námitky, připomínky nebo někde je bug, nebojte se mi napsat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...