čtvrtek 11. února 2010

10.2.2010

Achjo, ten čas tak rychle letí...
Jsem za poslední dva dny toho moc nestihla. Včera jsem si trochu četla a pak jsem šla na sraz spolužáků z ročníku. Tam jsem kecala víc než je zdrávo. Takže chudáci kluci si o mě musí myslet že jsem divná...ale tak skvěle jsem se bavila :-)

Dnešek jsem pro změnu téměř celý prospala. Sice jsem včera tolik opilá nebyla, ale zkrátka opička trochu byla a je lepší se z toho vyspat, když mám tu možnost. Ale tak vyměnila jsem si par zpráv s kámoškou z Rumunska a ta mi slíbila, že mi pošle info o studiu v Dánsku. Tak mi to ušetří práci s hledáním co a jak. Příští rok bych tam ráda šla studovat. Noo a teď zpracovávám fotky ze Zlata Inků. Některý se docela povedly :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...