úterý 9. února 2010

8.2.2010

Tyjo...fakt ten čas běží úplně nehorázným tempem.
Včera jsem toho zas moc nestihla.
  • Byla jsem reklamovat elektroniku
  • Byla jsem se podívat na výstavě Zlato Inků - fakt pěkná, pak sem dám pár fotek
  • A potom jsem se zakecala přes MSN na šest hodin s jednou osůbkou do které jsem se v létě zakoukala... noo mohla bych o něm básnit celé hodiny. Každopádně mimo jiné máme velice podobný vkus na filmu hudby a nejspíš i na knížky. Doporučil mi knihu  Rodina od Maria Puzo  vypadá fakt dobře. Taky jsme se bavili o řecké historii, tak mě doporučil tenhle pořad:
    http://www.youtube.com/watch?v=JqGTCgL3tcw a pak samořejmě najdu víc i na wiki.
  • Až bude čas, musím se zkrátka na to podívatD

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...