sobota 24. dubna 2010

Co vše na vás prozradí google...

Vzhledem k tomu, že jsem si vymyslela poměrně neobvyklou přezdívku (kdo jiný by si vymýšlel v patnácti přezdívku podle teorie relativity než já, že? :-D ), tak jsem teď čistě náhodou z nudy zkusila zadat ji do Googlu. A tyjo...vyhodil skoro všechny relevantní odkazy...


Na prvním místě samozřejmě byl tenhle blog, potom My Anime List, což taky pro mě nebyla až tak moc velká novinka... další místa ale už docela překvapení...

To, že mám profil na Otakuland jsem totiž doslova zapomněla a to, že během dvou hodin se objevím jako člen Last.fm je též překvapující.

Profil na Konoze sice moc překvapení není, ale google našel i těch pár komentářů, co jsem tam napsala a aby byla moje posedlost anime a mangou stvrzena. Našlo mi to i můj účet na Baka-Updates Manga. 

Další byly účty pro hraní online šachů...kdyby mi to google nepřipomněl, tak si ani nevzpomenu, že jsem nějaké zkoušela hrát.

Též jsem nečekala, že google najde můj účet na stránkách AnimePaper, kde jsem nikdy nic nepostnula...ale budiž.
Každopádně tyhle stránky doporučuju pro nádherný wallpapery. Jsou tam tak moc pěkný věci, že se tam ty moje hrůzy i stydím uploadnout. Jen pozor. Pokud tam nepřispíváte, máte daný limit jen na pár free stažení, tak si to hned nevyplácejte.

Další moc pěkný wallpapery jsou i tady: http://www.minitokyo.net/, kde jsem si též vytvořila účet a nic tam nepostnula. A pokud vím, též je tam nějaký limit na stahování wallpaperů, ale myslím, že jen časový.

A zlatý hřeb večera...moje vlastnoručně vytvořené Firefox Personas....
Dočista jsem totiž zapomněla i to, že jsem tam něco na podzim postnula jen tak na zkoušku :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...