neděle 4. dubna 2010

Koi Kaze

MANGA
Author: Motoi Yoshida
Kategorie mangy: drama, mature, romance, seinen




V rámci mého zájmu o incestní tématiku jsem si přečetla i tuto mangu. Podle kresby jsem hooodně moc váhala, jeslti ji mám začít číst, ale přeci jen jsem to zkusila a nelituji. Kresba se mi moc nelíbí. Není špatná, ale tenhle styl není nic pro mě. Hlavně ze začátku mě doslova udeřilo do očí to zdůraznění dětinskosti hlavní hrdinky a dospělosti jejího bratra. Prostě něco téměř pro pedofily. Ale charaktery postav jsou zde skvěle vystavěné a o tom by příběh měl být.

Příběz začíná, kdy se holka stěhuje k otci, protože bude v tom městě studovat střední školu. Svého bratra neviděla téměř deset let a téměř si ho nepamatuje. To samé i její bratr. A tak se stane, že se potkají na nádraží a nevědí ani, že jsou sourozenci. Bratr se zrovna rozešel se svou přítelkyní a když potká na nádraží pěkou středoškolačku, pozve ji na rande a téměř se do ní na první pohled zamiluje. Teprve pak zjistí, že je to jeho sestra a strašně se za sebe stydí.. Neumí si se svými city poradit a tak někdy bývá na sestru doslova nepříjemný. Zato sestra je nadšená, že má takového velkého bratra a chce dohnat všechny ty roky, co s ním nemohla být. Ještě je to doslova dítě a představuje si vztah mezi sourozenci jako něco ideálního. Teprve později si uvědomuje, že to, co cítí k bratrovi není obyčejná sourozenecká láska...


Díky bohu autor měl dostatek rozumu aby se nic fyzického (včetně polibku) nedělo alespoň do té doby než holka pár let povyroste, protože pak by to opravdu zavánělo silnou pedofiili...takhle to bylo daleko skutečnější a ukazuje to, jak moc se vztah těch dvou vyvíjel...zkrátka tahle manga stojí rozhodně za přečtení a k zamyšlení. Ty dva totiž spíš než odsuzovat budete litovat... 

Online čtení: 
http://www.mangafox.com/manga/koi_kaze/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...