čtvrtek 23. prosince 2010

Iron Man a Samurai Girls

Tyto dvě anime vycházejí v rámci podzimní sezóny 2010. Zkusila jsem si je zařadit do svého programu a začít je sledovat...jenže jasi jsem neměla sílu je dokoukat a asi to už nikdy neudělám.

Hyakka Ryouran: Samurai Girls

Žánry: Action, Comedy, Ecchi, Romance, School

Tohle anime na první pohled vypadá zajímavě. Jeho vizuální stránka je rozhodně neokoukaná. Má mírně netypický styl kresby a hlavně styl animace. Tak trochu vzdáleně mi to připomíná styl animace, co byl v anime Mononoke. Prostě taková extra plochá 2D. Jako kdyby postavy byly vystřižené a položené jen na pozadí...je to velice zvláštní na anime a pro mě li velice líbivé. 

Dobrý byl i nápad s používáním motivu kaňky. Užívají se všude, včetně chvil,  kdy autoři chtějí "zakrýt" nějakou choulostivou část těla. A to je kámen úrazu, těhlech momentů je tam nadměrné množství. Animace zajímavá, ale kde je příběh? Vydržela jsem do druhé epizody, ale pak dál už ne. Bylo tam na mě moc ženských, který se spolu haštěřily, bojovaly, a záhadně přicházely o šaty. Prostě na mě už moc silné kafe. A do toho holčina, která se chce pořád líbat s hlavním hrdinou a když to udělá, probudí se v ní duch nějaké starodávné bojovnice. Zkrátka nepobrala jsem o co jde, pokud tam vůbec o něco jde :-D

 



Prostě tohle opravdu není anime, které bych chtěla sledovat. To raději věnuju čas něčemu jinému. Dávám 4/10 a to jen za zajímavou vizuální stránku. Kdyby se takhle animovalo nějaké seriózní anime, byla bych nadšená.

Iron man

Žánry: Action, Drama, Mecha
Byla jsem zvědavá na tohle anime jak bude vypadat a o co tam půjde. Chtěla jsem dát seriálům na motivy amerického komixu šanci, ale zjistila jsem, že tohle zkrátka není můj šálek kávy. Co se týče animace, tak té nemám co vytknout. Prostě dobrá, přehledná a nikde jim to viditelně neujíždělo. Horší to bylo s kresbou. Ta me iritovala už na první pohled. Vzhled milionáře Starka mě doslova lezl na nervy. Když se tam objevila všetečná japonská novinářka už jsem silně pochybovala, jestli to má smysl sledovat a můj pohár trpělivost přetekl ve chvíly, kdy se mi potvrdilo, že zápletka prvního dílu je přesně tak průhledná, jak jsem se bála.





Další díl jsem tedy už ani neměla chuť zkoušet. Nemám chuť sledovat Starka, jak si léčí své pošramocené ego tím, že balí novinářku a snaží se dostat nějakého toho hlavního padoucha. Možná, kdyby to byl hraný film, plný speciálních efektů a ve 3D, tak bych to strpěla pro tu podívanou. Ale tady, ve 2D to všechno nějak ztrácí své kouzlo a prostě japonský styl americkému komixu nesluší.

Co se týče hodnocení, jsem u tohohle anime na vážkách. Nelíbilo se mi, jsem jím - tedy hlavně iritujícími postavami - znechucena, ale musím uznat, že přeci jen nějaké kvality má. Má přeci jen nějaký příběh a animace je udělaná precisně. Takže některým se tenhle počin i může líbit. Dávám tedy 6/10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...