pondělí 11. října 2010

Bench

MANGA
Autor: Kishimoto, Masashi
Žánry: Shounen, Sports

Tak právě jsem si přečetla nový one shot od Kishimota. Musím říct, že jsem docela zklamaná. Očekávala jsem něco víc zajímavého. Něco, co bude mít "šťávu". Zkrátka tady se autor Naruta moc nepředvedl.


Co jsem v téhle manze postrádala?
  1. Humor. Ani jednou jsem se u toho nezasmála. U Naruta se směju nebo aspoň usmívám docela často, ale tady jaksi nic zábavného pro mě nebylo.
  2. Víc originální příběh. Nebylo tam pro mě nic nového. Nic překvapivého. Největší zklamání bylo rozuzlení týkající se brýlí. Fakt blbej důvod. Nemluvě o tom, že už jsem tuhle pointu i někde v nějakém filmu viděla. Škoda, myslela jsem si, že Kishimoto má na to, aby přišel s něčím víc originálním. 
  3. Lepší styl kresby. Nezvykla jsem si na ty jakoby "nasazovací" nosy. Kishimoto se moc snažil aby to nevypadalo jako Naruto, ale jaksi to přehnal. On nikdy nebyl geniální kreslíř, ale jeho postavy mají šmrnc a jsou obvykle dobře zapamatovatelné. Zato tady všechny vedlejší postavy tak nějak zplývají do jedné a ne a ne si je zapamatovat ani do příští stránky.

Co se mi líbilo?
  1. Vzhled hlavní postavy jménem Ou Masayuki. Tenhle klučina zkrátka má charisma. A to dokonce přes to, že i on má "nasazovací" nos :-)
  2. Inspirace pro vzhled druhé hlavní postavy v Astro Boyovi. Odkazy na starší mangy mám ráda. Postava tlouštíka se povedla a tak nějak k Astro Boyovi i pasuje. Jenže sakryš, mohl to nějak líp zasadit do příběhu, než jen na to udělat pár narážek.


Nechci říct, že to byla úplně špatná jednorázovka. Ale taky to nebylo nic světobornýho. Dala bych tomu tak 6/10. A tedy začínám se bát o Kishimota, co bude dělat, až Naruto jednou zkončí. Jestli to s ním takhle půjde dál, tak už s další mangou neprorazí.

MAL databáze: http://myanimelist.net/manga/22721/Bench
Online číst můžete tady: http://manga.animevibe.net/Bench/Oneshot/1

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...