neděle 17. října 2010

Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai

ANIME
Původní autor příběhu:  Fushimi, Tsukasa
Kresba:  Kanzaki, Hiro

 Kirino
Tohle anime jsem si vybrala, protože jsem byla zvědavá, jak praštěný a zvrhlý bude. Mám tak trochu slabost pro incestní tématiku a Ore no Imouto už podle názvu incestem hodně zavání, takže bylo jasný, že to zkusím sledovat a uvidím.

Kyousuke

Musím říct, že s mojím odhadem tématiky jsem byla totálně vedle. Po dvou epizodách tam stále není téměř žádný náznak incestu. Ale příběh je mnohokrát lepší než jsem očekával. Tohle anime totiž nejen že je zábavné, ale má opravdu i nějaký smysluplný příběh.


Hlavní postavou je středoškolák Kyousuke  a jeho mladší sestra Kirino, která je tajná otaku. A aby toho nebylo málo, není typická holčičí otaku. Doslova totiž ulítává na PC hrách, ve kterých se vyskytují roztomilé mladší sestřičky. Příběh začíná toho dne, kdy její tajemství náhodně objeví Kyousuke. Kirino logicky očekává, že se jí bude smát atd. ale on to neudělá. Kudpodivu se zachová jako pravý starší brácha a dokonce se jí snaží pochopit.


Postupem času zjistí, že si Kirino strašně moc přeje své zájmy s někým sdílet, ale zároveň se bojí, že ji okolí odsoudí. Tak zkouší sdílet své nadšení z her se svým bráchou. Noo už to samotné je dostatečný zdroj pobavení, když Kyousuke neměl do teď o hraní tohoto druhu her ani ponětí. Ale přesto se snaží. a dokonce pomáhá Kirino najít si nějaké další otaku přátele.


Jak už jsem psala. Čekala jsem něco bláznivého se spoustou fanservisu. Ale tohle anime vůbec takové není. Jsou tam momenty, který by se sice daly nazvat fanservisem, ale ty tak nějak do příběhu patří. Doknce můžu říct, že je to opravdu příběh o normálním vztahu mezi bráchou a ségrou. Tedy tak normální, jak může být, v případě, kdy sestřička je zapálená otaku :-D. Ale právě tohle je zdrojem spousty zábavných momentů, takže člověk se fakt pobaví.


Takže tohle anime doporučuju všem otaku, kteří si dokáží dělat srandu sami ze sebe a i ostatním lidem, kteří zkrátka mají rádi komedie a zajímavý příběh. Moje hodnocení je 8/10 a jestli příběh si udrží tempo a úroveň takovou jako teď na začátku, dám později možná i vyšší hodnocení. 

A na závěr citát z anime:
"Proboha, kde na tomhle světě by se našel brácha, který by hrál hry o milování mladší sestry se svou mladší sestrou?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...