neděle 7. listopadu 2010

Kuragehime

ANIME
Autorka původní mangy: Higashimura, Akiko
Žánry:  Comedy, Josei, Gender Bender

  Tsukimi

Tohle anime je pro mě největším překvapením sezóny. Možná největší překvapení za celý rok. Původně jsem to ani nechtěla sledovat. Ošklivá otakuholka, co má ráda medůzi se potká s nějakou zářivou královnou, která obrátí její život naruby. Kdo by to podle tohohle popisku chtěl vidět? No já rozhodně ne. Jenže jsem byla nemocná... a ze "zoufalství" jsem si zkusila stáhnout první epizodu a nestačila jsem se divit. 

 Tsukimi a Kuranosuke

Zápletka, co jsem napsala je sice pravdivá, ale nějak tam zapomněli zmínit prá věcí. Za prvé je to dokonalá parodie na život nás, otaku "dívek" (starých zahořklých pan). A za druhé nějak neřekli, kdo je ta záhadná dáma. A tyhle dvě věci z Kuragehime udělali bžundu největší...:-)


Hlavní postavou je tu Tsukimi Kurashita, holčina, co se nedávno přestěhovala do velkého města. Bydlí v domě, který má záhadnou paní domácí, co neopouští svůj pokoj a jinak tam žijou čtyři další holky, spíš už se dá říct ženy nebo ještě přesněji staré panny. Každá z nich je postižená jinou formou otakismu. Od fascinace bojovými uměními až po oblékání panenek do šatiček. Tsukimi tam dokonale zapadne, protože je jako ostatní stará panna a jak už bylo zmíněno, má úchylku na medůzi a ráda je kreslí. Takže tyhle praštěný ženský spolu žijou pod jednou střechou, tvoří sesterství a vzájemě se utvrzují ve svých úchylkách a v nenávisti k mužům, což je základní podmínkou pro bydlení v domě.


Příběh se rozjede až s příchodem té záhadné dámy jménem Kuranosuke Koibuchi.

Tak a od teď bude spoiler.

 
Kdo už zná trochu japonská jména už tuší, kdo ne, dovtípí se možná hned, jakmile ta záhadná dáma promluví a komu to bude trvat ještě o trochu déle, dozví se na konci prvního dílu, že TA Kuranosuke je vlastně TEN Kuranosuke :-D A to je kámen úrazu. Do jejich otakudomu přeci muži mají vstup zapovězen. Takže o zápletku je postaráno. Díky crossdresingu je zde spousta zábavných situací.  Kuranosuke nesmí být odhalen, že je muž. A i když Tsukimi se to moc nelíbí, jeho to doslova do otakudomu táhne a chce se všemi kamarádit.


Postupně se dozvídáme víc o jeho rodině i o jeho důvodech proč se převléká a zkrátka za vším tím vším jsou kupodivu poměrně smysluplné důvody. Vše je ale podáno neuvěřitelně vtipně, takže člověk se zkrátka chláme od začátku do konce epizody. A to obzvlášť já, která se v těch starých bláznivých otaku ženských doslova vidím :-D

konec spoileru


Zkrátka doporučuju všem. Kluci se můžou vyjimečně a neotřele pobavit na účet holek, holky se můžou zasmát samy sobě a ještě k tomu na vrch tam určitě dostanou nějakou tu romanci. Už tam na jednu ve třetím díle tak trochu svítá... i když já osobně bych byla pro trochu jiný pairing... 


Takže moje hodnocení je 9/10 po třech dílech za originální nápad, humor i za to, že Kuranosuke je pro mě doslova fascinující osůbka...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...